Lilo: Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten.

2013-02-03

Stitch Free Talks 史迪仔自由講場 // 好久不見 Long Time No Stitch



好耐...好耐都無update呢個blog喇...半年有多了...
原因唔係因為我已經放棄o左...
係因為我之前有幾多product買左...但係唔o係我手上,
而另外就係我又開始讀書, 所以就一直無再買Stitch,資源一直好貧乏。
不過咁,我都係唔會放棄Stitch同呢度嘅~
大家就同我一齊再等下,再忍耐下啦~~


5 則留言: