Lilo: Ohana means family, family means nobody gets left behind. Or forgotten.

2012-05-02

史迪仔Stitch層層疊


史迪仔 Stitch スティッチ
-Stitch Positive*- 
史迪仔珍藏及產品動向盡在Stitch Positive*
(c) Christineyan

點解我會買2排層層疊史迪仔呢?
原因係因為其實我好想史迪仔爬上唔同ge建築物上面,
好似heading幅圖咁,爬上巴黎鐵塔.
我屋企有一個小小ge比薩斜塔,諗住俾史迪仔爬上去.
以後我每去一個地方旅行,都會買一個小小ge建築物擺設.
然後將佢地放o係一張陳舊ge地圖上~~
見證我去過唔同ge地方, 享受過旅行ge快感!
不過, 完成圖要等多幾年先見到Lu~~

2 則留言:

  1. Where u bought?????????????????????
    It's so cute>~<!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆05/07/2012 01:45:55]I bought them from Yahoo! Auction.
    Indeed, they r so cute~~

    回覆刪除
  2. 以後我每去一個地方旅行,都會買一個小小ge建築物擺設.
    然後將佢地放o係一張陳舊ge地圖上~~

    堅浪漫的...
    [版主回覆05/14/2012 23:53:07]真係好正....

    回覆刪除